Asad en Oleksii

Interview: een nieuw begin

Asad en Oleksii vluchtten weg van de Oekraïense oorlog en gingen aan de slag als begeleider bij Stichting M.M. Delacroix. Dit is een pakkend verhaal van twee moedige en gedreven mensen.

Tuintherapie bij Stichting M.M. Delacroix

Een interview met onze tuintherapeut Els.

Onze afdeling logopedie: uitgelicht

In dit artikel willen we het logo-team van onze voorziening graag even voorstellen en ook vertellen wat de logopedisten dagelijks doen met en voor onze cliënten.

Interview met ons Collectief Overleg

Het Collectief Overleg van Stichting M. M. Delacroix bestaat uit gebruikers of hun vertegenwoordigers die de belangen van de gebruikers bewaken en verdedigen. Wat betekent dat concreet? Je leest het allemaal in dit interview met Kris Oosterlinck en Magda Vranckx.