Vrijwilliger

in Tienen

Helpen zorgen

Wil je graag samen met ons de zorg voor onze cliënten organiseren? Zijn humor, integriteit, eerlijkheid, gelijkwaardigheid, openheid en verdraagzaamheid ook jouw waarden? Dan willen we je graag als collega!

Wij bieden jou een aangename werkomgeving met aandacht voor work-life balance en opleidingen op maat.

Als vrijwilliger maak jij het verschil! Jij kan namelijk echt iets betekenen voor onze bewoners en onze organisatie. Van extra handen tijdens een evenement tot ondersteuning in een leefgroep of bij activiteiten. Wat je ook wil doen: je bent van harte welkom!

Dit ga jij doen

Als vrijwilliger kan jij je op verschillende manieren inzetten voor onze bewoners en onze organisatie. Je kan dit eenmalig doen of op regelmatige basis. Hieronder geven we jou een overzicht:

·        Samen wandelen of fietsen met onze cliënten

·        Een cliënt begeleiden naar een activiteit buitenshuis

·        Deelnemen aan activiteiten van een vaste leefgroep of paviljoen

·        Helpen bij onze grote evenementen zoals Hagherock, Halloween, Hagherun, …

·        Praktische taken zoals: was plooien, met de bus rijden, schilderen, afwassen, …

Heb jij een eigen idee? Stel het ons gerust voor!

QUOTE “Onze wandelmoeders zijn met vier en komen twee keer per maand wandelen met de bewoners van Notelaar 1 en 2. Thérèse-Anne was tot aan haar pensioen orthopedagoog bij Stichting M.M. Delacroix en zag dat de begeleiders te weinig tijd hadden om dagelijks met alle bewoners te gaan wandelen. Na haar pensioen deed ze een oproep bij haar buurvrouwen. Zo gezegd, zo gedaan! Ondertussen zijn de wandelmoeders al twee jaar een vaste waarde in onze organisatie.”

Dit ben jij

• Je hebt een hart voor onze cliënten.

• Je bent minimum 16 jaar (of je wordt het dit jaar).

• Je beschikt over een gezonde dosis humor.

• Je herkent jezelf in onze waarden: gelijkwaardigheid, integriteit, verdraagzaamheid, eerlijkheid, openheid en positieve ingesteldheid.

Wij bieden jou

• Veel dankbaarheid en waardering van onze bewoners en collega’s.

• Begeleiding van je directe collega’s.

• Een positieve sfeer waar respect, vriendelijkheid en behulpzaamheid centraal staan.

• Leuke evenementen en activiteiten waar jij aan kan deelnemen.

• Een warme organisatie met gedreven collega’s en aandacht voor elkaar.

Stichting Marguerite-Marie Delacroix biedt sinds 1950 een warme thuis voor kinderen en volwassenen met een matige tot diepe verstandelijke beperking en voor personen met een niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Gepassioneerd door de zorg, eigenheid en professionaliteit. Ambitieus op een fijne manier. Een toffe werkplek die motiveert. Bovenal: gefocust om onze cliënten een mooi leven te geven. Met een 450-tal ervaren collega’s zetten we graag de puntjes op de i. Daarnaast organiseren we verschillende evenementen zoals Hagherock, Halloween en Hagherun waar we samen een groot succes van maken.

Welkom thuis, bij Stichting M. M. Delacroix

Solliciteren voor vrijwilligerswerk kan via de sollicitatieknop op www.werkenbijstichtingdelacroix.be. Onze collega’s verwerken zo snel als mogelijk je aanvraag en houden je verder op de hoogte. Zoveel mensen, zoveel wensen.. Wij gaan samen met jou tijdens een gesprek op zoek naar de juiste match binnen onze organisatie. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Heb je nog vragen of ben je benieuwd hoe het er bij ons aan toe gaat? Je kan contact opnemen met onze HR-verantwoordelijke op 016 - 81 98 31 of neem een kijkje op www.stichtingdelacroix.be of facebook.com/stichtingdelacroix.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?