Op zoek naar een stageplek?

Wat leuk dat jij interesse hebt in een stageplek bij Stichting M.M. Delacroix. Helaas zijn op dit moment alle stageplekken reeds ingevuld.

Houd in de toekomst deze pagina zeker in de gaten want zodra er nieuwe stageplekken beschikbaar zijn, vind je hier een overzicht.

Misschien heeft één van de organisaties binnen tRede, een samenwerkingsverband van 13 zorgaanbieders in (Oost) Vlaams-Brabant, nog een stageplek voor jou. Je kan alle stageplekken hier bekijken.

Ben je op zoek naar een stageplek voor het volgende schooljaar? Dan kan je alvast een mailtje sturen naar onze HR-verantwoordelijke, Lien Gooris via lien.gooris@stichtingdelacroix.be.