Wie zijn we

Jouw financiële steun is de kers op de taart

Wij streven steeds naar de beste zorg voor al onze bewoners. Voor uitrustingsgoederen en extra's ontvangen wij geen subsidies en zijn we afhankelijk van giften. Dankzij de vrijgevigheid van mensen kunnen wij heel wat kleine en grote projecten realiseren die rechtstreeks ten goede komen aan onze bewoners.

Zo realiseerden we onder meer volgende projecten:

• aangepast spelmateriaal in de speel-o-theken

• rolstoelfietsen, duofietsen en tandems

• een vleugelpiano

• een belevingstuin

• het land van avontuur

• een fitnessruimte met aangepaste toestellen

• een wellnessruimte met jacuzzi en hamam

Wil jij ons ook graag steunen zodat we onze bewoners leuke activiteiten en materiaal kunnen aanbieden? Dit kan op verschillende manieren.

Voor elke vorm van steun, klein of groot, zijn wij ontzettend dankbaar.

Giften

Steun jij graag één van onze projecten? Je kan nu ons dierenproject Haghepark steunen. Geef ons een seintje als je hier meer informatie over wil ontvangen op info@stichtingdelacroix.be of 016/81 98 31.

Wil je liever een vrije gift doen? Je kan een leefgroep, een paviljoen of onze hele organisatie steunen. Storten kan op rekeningnummer BE35 2300 0775 2037. Voor giften vanaf €40 leveren wij een fiscaal attest af.

Steun ons maandelijks met een vast bedrag

Via een vaste maandelijkse gift help je ons het hele jaar door de beste zorg en ondersteuning te geven aan onze bewoners. Interesse? Neem met ons contact op via het nummer 016/81 98 31.

Alvast hartelijk bedankt!

Sponsoring

Wil jij één van onze evenementen (Hagherun, Hagherock, Halloween, ...) sponsoren? Onze communicatieverantwoordelijke Nele vertelt je er graag meer over. Je kan haar bereiken via nele.struys@stichtingdelacroix.be.

Wil je als vereniging of bedrijf graag iets organiseren ten voordele van Stichting M.M. Delacroix, neem dan eerst contact op met onze directie (016/81 98 31). Zij spreken graag met je af hoe acties kunnen verlopen.

Shop via Trooper en steun ons

Dankzij het platvorm Trooper kan je ons het hele jaar door financieel steunen wanneer je online shopt, zonder dat het jou ook maar één cent extra kost.

Via Trooper schenken meer dan 1000 webshops ons met plezier een stukje van jouw aankoopbedrag.
Shoppen via Trooper is bovendien supermakkelijk:
Stap 1: Surf naar: https://www.trooper.be/nl/trooperverenigingen/stichtingdelacroix
Stap 2: Zoek naar jouw webshop.
Stap 3: Laat je gegevens achter als je wil weten hoeveel jouw aankoop ons zal opleveren en shop daarna zoals altijd. Het kost je niks meer.
Stap 4: De webshop steunt ons met een percentje van je aankoop.

Meer info

Indien je nog vragen hebt omtrent financiële steun, kan je contact opnemen met onze directie. Zij zijn telefonisch te bereiken via het nummer 016/81 98 31.